понедельник, 16 декабря 2013 г.

модуль1

У  Модулі 1, я мала змогу ознайомитися із сайтом освітніх програм Intel  «Навчання для майбутнього в Україні» , який має  такі основні розділи:
·        Програма Intel «Навчання для майбутнього».
·        Програма Intel «Шлях до успіху».
·        Програма Intel «1 учень – 1 компютер».
·        Wiki.
·        Ініціативи Intel в освіті.
Опрацювавши питання Модуля 1 електронного посібника  курсів «Інтел10», я
ü ознайомилась з стислим оглядом тренінгу;
ü сформулювала власні цілі навчання на ньому;
ü   окреслила область питань, над якими мені потрібно попрацювати;
ü виявила для себе ряд нових термінів.
Сторінка меню сайту освітніх програм Intel  «Навчання для майбутнього в Україні»  Оцінювання проектів, орієнтована на розвиток навичок 21 століття, допоможе мені створити таке оцінювання, що забезпечить мене стратегіями, які вбудовані в навчальний процес, в якому учні глибше розуміють вивчене, думають на більш високому рівні  і стають цілеспрямованими у навчанні.
А також дізналась про цікаві ідеї, які можна запозичити для кращого залучення учнів до навчання та досягнення запланованих навчальних цілей.
Я ознайомилась з тим, що сучасні наукові педагогічні дослідження говорять про розвиток навичок мислення вищих рівнів в учнів початкових класів,з прикладами  розробок навчальних проектів, які відповідають Державним освітнім стандартам та сприяють розвитку в  учнів  навичок  мислення вищих рівнів.
Робота в 1 Модулі дала мені змогу створити папки  власного Портфоліо.
Наприкінці  роботи я окреслила ідеї щодо навчальної теми, яку буду розробляти.
1. Я хочу розширити свій кругозір.
2.Я хочу створити комфортні умови, які забезпечать здійснення сучасного навчання.

3. Я хочу побудувати свою роботу так, щоб здійснювався розвиток мислення учнів вищих рівнів та навичок 21 століття.

Комментариев нет:

Отправить комментарий