У п'ятому модулі з'ясувала, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Продума, як можна використати Інтернет - ресурси в дослідженнях, комунікаціях та організації співпраці вчителя, учнів та батьків.
Оцінила Інтернет - ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах.
Створила форми оцінювання (вступне, поточне, підсумкове).
Замислилась, як можна ефективно використати ІКТ для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Продума, як можна використати Інтернет - ресурси в дослідженнях, комунікаціях та організації співпраці вчителя, учнів та батьків.
Оцінила Інтернет - ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах.
Створила форми оцінювання (вступне, поточне, підсумкове).
Замислилась, як можна ефективно використати ІКТ для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий